Alle priser er i oppgitt i norske kroner, NOK.
Betaling i nettbutikken gjøres med Wordline sammen med partnere. Du kan betale med Visa, Mastercard, Maestro, Vipps. Bedrifter kan bestille med epost og betale med faktura (EHF).
Frakt til privatadresse og hentested i Norge er inkludert. Bedriftspakke gir et tillegg på kr 225 eks. mva.. Vi sender i utgangspunktet kun til adresser i Norge. Ta kontakt med oss hvis du trenger levering til andre land.
Alle ordrer leveres med Posten/Bring med mindre annen levering er avtalt.
Vi leverer varer fra vårt lager mandag, onsdag og fredag kl 14. Framføringstid med Posten/Bring er oppgitt til å være 2 dager men vil variere med avstand og postombæringsdager.
Hentefrist på pakken er 7 dager. Du vil motta en hentemelding i posten sin app, på sms eller mail. Du som kunde er selv ansvarlig at telefonnummer og e-post er lagt inn korrekt. Henter du ikke varen innen fristen fakturerer vi deg kr 300 til dekning av porto, oppkravsgebyr, returporto og merarbeid.
Hvis noe er galt eller mangler eller eller noe har blitt skadet i transporten, ta kontakt med oss på post@silverfish.no. Du må kontakte oss snarest og ikke senere enn 2 måneder etter levering.
Vi garanterer at produktet er fri for produksjonsfeil i 2 år. Oppstår det en feil i garantitiden kan du ta kontakt med post@silverfish.no om hvordan du går videre med reklamasjonen.
Melding om feil må meldes innen rimelig tid etter at du oppdaget eller burde ha oppdaget feilen. Reklamasjonsretten for et produkt opphører under alle omstendigheter etter 3 år.
Ved en eventuell tvist følger vi forbrukerrådets retningslinjer for reklamasjonssaker.
Du har 30 dagers angrerett ved forbrukerkjøp på varer kjøpt i nettbutikken. Du betaler selv returfrakt om du benytter angreretten. Vennligst ikke send returvarer i oppkrav da disse ikke blir hentet ut.
Silverfish.no og alle varene som selges i nettbutikken leveres av Silverfish AS, org.nr. 920 389 600.